2015. március 2., hétfő

Élet = Öröm



Sokat tanultam iskola padokban és tanfolyami termekben. Néha úgy érzem, túl sokat. grin hangulatjel
Magamon és sokakon azt veszem észre, hogy keresik ugyan a változást az emberek, de inkább olvasunk, tanulunk az életről, ahelyett, hogy élnénk.
Hány könyvtől roskadozik a polcod?
Vajon hány tanfolyamtól vártad már a szabadságot, a megoldást?
Azt látom, hogy inkább beülünk okos emberek előadásaira, ahelyett, hogy gyakorlati úton léteznénk.
Elfelejtettünk örülni, lenni, élvezni az életet, a testünket.
Ezért is jött az ötlet egy ilyen csoport elindítására: Életöröm - Ki a komfortzónából! Önfelszabadító csoport.



Végül 4 lelkes nővel el is indultunk, (köztük az anyukámmal).
Első alkalmunkat egy étteremben tartottuk, ahol felmértük, kinek hol is van az a komfort zóna.
Mi a félelmetes az elhagyásában, mi a fontossági sorrend az életükben, stb.


A következő helyszínünk egy fürdő volt, ahol egyszerűen megtáltosodtak a lányok.
Fürdőruhában, vagy anélkül, vízben, vagy szaunában megannyi szorongás bukkan fel.
Erről lehet ugyan beszélgetni, de ők a saját bőrükön tapasztalták meg, hogy bizony csodás a testük, és semmi sem olyan borzasztó, mint hitték. wink hangulatjel


A záró akkord egy szórakozóhelyen volt.
Ahol mély-vízként egy hangos karaoke teremben találták Magukat a résztvevők.
Majd további koktélozás, terep szemle, és felmerülő gond-olatok megbeszélése után következhetett az ön-feledt tánc és buli.


Ez a 4 bátor Nő meghozta a döntést, én lehetőséget, teret adtam nekik, ők pedig örömben hullámozva, boldogan énekeltek, táncoltak, RAGYOGTAK!!!!
Órákat tudnék írni, mesélni arról, hogy mit csináltunk, hogyan láttam őket egy-egy pillanatban, de azok megint csak szavak lennének, elmélet.
Ezek az alkalmak gyakorlati, egyszerű, életteli események voltak.
Nagyon hálás vagyok a 4 csoda Nőnek, hogy kicsit rám bízták Magukat, és megmutatták mindazt a könnyedséget, szépséget, finom női energiát, ami mindig is bennük volt.

A képek magukért beszélnek, és azért koránt sem adják vissza mindazt az élményt, amit együtt átélhettünk.












Az egyik csoda Nő sorai:

"Ildi tréningje olyan, mint Ő: felszabadító, vidám, meglepetéseket tartogató, meghökkentő, és mélyreható élményeket tartogató.
Az első alkalommal jó kis kérdések segítettek magamba nézni. Hogyan értékelem önmagam, az életem, mik a félelmeim, vágyaim…
Nálam megtörtént az önleértékelés. Aztán meghallgattam a többieket is, és az elkövetkezendő napokban figyelgettem magam, és már változott a kép, finomodott , nem voltam olyan szigorú , önmagamhoz nagyobb elfogadással, szeretettel közeledtem.
A fürdős gyakorlatok és beszélgetések után otthon felpezsdült a szexuális életem: mostanában szerelmeskedés közben takargattam a hasam , frusztráltak a szépséghibáim. Most nagyon élvezem a meztelenkedést, és gátlásaimat sikerült a fürdőben hagynom.
A harmadik „próbán” először nehezen oldódtam (mondván: az ilyen szórakozóhely igazán nem az én világom), de a végére felszabadultan, semmivel nem törődve táncoltam, mulattam, tomboltam hajnali 1-ig, szuperül éreztem magam.
És most azt érzem elindult bennem egy lavina, kiléptem a komfortzónából, hol lebegek, hol pedig nagyon nem komfortosak az érzeteim. De figyelem és élvezem a hullámvasutazást.
És köszönöm Ildinek azt az odaadó figyelmet, amiben részesített bennünket mindvégig. És még utánkövetés is lesz, hiszen időközönként feltétlen összejövünk a csajokkal közös programokra, beszélgetésekre.
És nagyon hálás vagyok a résztvevő lányoknak, mert rengeteget tanultam tőlük, hogyan kell értékelni magamat, mint NŐt."



Ha érdekel, hogy hogyan lehet kilépni a komfort zónádból, és örömmel élni az életet, egyéni konzultációra és/vagy csoportos tréningre való jelentkezés:

ildiidill@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...